Synchronizacja produktów z nową lokalizacją

Zmodyfikowano dnia czw, 3 Kwi o 7:29 RANO

  1. Po utworzeniu nowej lokalizacji należy przejść do zakładki Konto -> Integracje 

  2. W sekcji Systemy zewnętrzne trzeba dodać nowy wpis, klikając przycisk DODAJ na dole listy Dotykacka. W kolumnie Lokalizacja, z listy wybieramy nowo dodaną lokalizacje.

  3. Kolejnym krokiem, jest kliknięcie przycisku Połącz, przy nowo dodanej lokalizacji. Po kliknięciu go zostaniemy przekierowani do okna logowania Dotykacki. Po zalogowaniu z listy chmur wybieramy tę którą chcemy przyporządkować do lokalizacji w systemie Eccelerate. Po wybraniu zostaniemy znowu przekierowani do portalu eccelerate, gdzie należy zaznaczyć checkbox przy nowej lokalizacji i kliknąć zapisz w prawym górnym rogu strony


  4. Po wykonaniu kroku 3 należy przejść do listy lokalizacji i wejść w szczegóły nowej lokalizacji, pojawi się przycisk Wygeneruj brakujące. Należy go kliknąć i z listy wybrać lokalizację z której chcemy zaciągnąć dane. (Zalecam lokalizację Powiśle)


Uwaga: Po wykonaniu wszystkich powyższych kroków, synchronizacja może zając ok. 10 min.

Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł