Po pobraniu najnowszej wersji aplikacji ze sklepu (odpowiednio Google Play - https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.lbpro.enspectme&pcampaignid=web_share lub App Store - https://apps.apple.com/pl/app/e-inspectme/id1514601035?l=pl ) i przejściu przez proces instalacji ukazuje się nam ekran początkowy
Klikamy "Zaloguj się"
Pojawia się ekran zatytułowany "GUID kontekstu iAdmina"
W pola należy wprowadzić kod 4BEF6ACF
Klikamy „OK”
Klikamy „Dalej”
Po kliknięciu "Dalej" aplikacja przenosi nas na ekran zatytułowany "Identyfikator GUID firmy/lokalizacji". Należy wprowadzić tutaj 8 znakowy unikalny kod firmy.
Kod firmy znaleźć można w portalu eccelerate po wejściu w zakładkę Konto → Konto gdzie pod polem „Nazwa firmy” znajduje się pole „GUID firmy” (na ekranie prezentowane są dane przykładowe)
Po wpisaniu wybranego GUIDu i kliknięciu "Dalej" aplikacja przechodzi do ekranu wyboru lokalizacji dostępnych w ramach wybranego konta
Wybieramy interesującą nas lokalizację z listy i klikamy „Dalej”
Aplikacja przechodzi następnie na ekran wymagający podania PINu
PIN znaleźć można w portalu eccelerate po wejściu w ikonkę człowieka w górnym prawym rogu ekranu i wybierając opcje "Mój profil". (na ekranie prezentowane są dane przykładowe)
Po uzupełnieniu pól poprawnym kodem PIN aplikacja przechodzi do ekranu startowego.
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł