Logowanie do aplikacji

Zmodyfikowano dnia wt, 20 Luty, 2024 o 2:39 PO POŁUDNIU

Po pobraniu najnowszej wersji aplikacji ze sklepu (odpowiednio Google Play - https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.lbpro.enspectme&pcampaignid=web_share  lub App Store - https://apps.apple.com/pl/app/e-inspectme/id1514601035?l=pl ) i przejściu przez proces instalacji ukazuje się nam ekran początkowy

Klikamy "Zaloguj się"

Pojawia się ekran zatytułowany "GUID kontekstu iAdmina"

W pola należy wprowadzić kod 4BEF6ACF

Klikamy „OK”

Klikamy „Dalej”

Po kliknięciu "Dalej" aplikacja przenosi nas na ekran zatytułowany "Identyfikator GUID firmy/lokalizacji". Należy wprowadzić tutaj 8 znakowy unikalny kod firmy.

Kod firmy znaleźć można w portalu eccelerate po wejściu w zakładkę Konto → Konto gdzie pod polem „Nazwa firmy” znajduje się pole „GUID firmy” (na ekranie prezentowane są dane przykładowe)

 

Po wpisaniu wybranego GUIDu i kliknięciu "Dalej" aplikacja przechodzi do ekranu wyboru lokalizacji dostępnych w ramach wybranego konta

Wybieramy interesującą nas lokalizację z listy i klikamy „Dalej”

Aplikacja przechodzi następnie na ekran wymagający podania PINu

PIN znaleźć można w portalu eccelerate po wejściu w ikonkę człowieka w górnym prawym rogu ekranu i wybierając opcje "Mój profil". (na ekranie prezentowane są dane przykładowe)


Po uzupełnieniu pól poprawnym kodem PIN aplikacja przechodzi do ekranu startowego.



Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł