Instrukcja Edycji Danych Odbiorcy w Systemie Eccelerate

Zmodyfikowano dnia śr, 22 Maj, 2024 o 2:31 PO POŁUDNIU

W tej instrukcji pokażemy, jak krok po kroku zaktualizować dane odbiorcy zamówienia w systemie Eccelerate.



Krok 1: Logowanie do systemu

1. Wejdź na stronę https://eccelerate.emaintenance.pl i zaloguj się na swoje konto.

Krok 2: Przejście do zakładki "Zamówienia"

1. W górnej części menu wybierz zakładkę "Zamówienia", a następnie "Zamówienia sprzedaży".

2. Pojawi się widok zamówień, jak na grafice poniżej:


Krok 3: Wybranie akcji "Edytuj dane odbiorcy"

1. W prawej części tabeli zamówień kliknij trzy kropki, aby wyświetlić dostępne akcje.

2. Wybierz opcję "Edytuj dane odbiorcy", jak pokazano na grafice poniżej:


Krok 4: Edycja danych odbiorcy

1. Po kliknięciu otworzy się formularz z danymi kupującego. Widok formularza przedstawia grafika poniżej:


Krok 5: Wprowadzenie zmian i zapisanie

1. Wprowadź potrzebne zmiany w formularzu, jak pokazano na grafice poniżej:


2. Po wprowadzeniu zmian kliknij "Zapisz". Plik powinien prze generować się od razu, jednak w zależności od obciążenia systemu w danym momencie może potrwać to do kilku minut.

Krok 6: Wydrukowanie faktury

1. Po wykonaniu akcji, wystarczy ponownie kliknąć "Wydrukuj fakturę", która będzie zawierała zaktualizowane dane (grafika poniżej):



Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł