W tej instrukcji pokażemy, jak krok po kroku zaktualizować dane odbiorcy zamówienia w systemie Eccelerate.
Krok 1: Logowanie do systemu
1. Wejdź na stronę https://eccelerate.emaintenance.pl i zaloguj się na swoje konto.
Krok 2: Przejście do zakładki "Zamówienia"
1. W górnej części menu wybierz zakładkę "Zamówienia", a następnie "Zamówienia sprzedaży".
2. Pojawi się widok zamówień, jak na grafice poniżej:
Krok 3: Wybranie akcji "Edytuj dane odbiorcy"
1. W prawej części tabeli zamówień kliknij trzy kropki, aby wyświetlić dostępne akcje.
2. Wybierz opcję "Edytuj dane odbiorcy", jak pokazano na grafice poniżej:
Krok 4: Edycja danych odbiorcy
1. Po kliknięciu otworzy się formularz z danymi kupującego. Widok formularza przedstawia grafika poniżej:
Krok 5: Wprowadzenie zmian i zapisanie
1. Wprowadź potrzebne zmiany w formularzu, jak pokazano na grafice poniżej:
2. Po wprowadzeniu zmian kliknij "Zapisz". Plik powinien prze generować się od razu, jednak w zależności od obciążenia systemu w danym momencie może potrwać to do kilku minut.
Krok 6: Wydrukowanie faktury
1. Po wykonaniu akcji, wystarczy ponownie kliknąć "Wydrukuj fakturę", która będzie zawierała zaktualizowane dane (grafika poniżej):
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł